نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3751
-
الف
+

نشر سریال انیمیشنی «خداوند لک لک ها را دوست دارد» از آی فیلم2

سریال انیمیشنی «خداوند لک لک ها را دوست دارد» در لیست نشراتی آی فیلم 2 قرار گرفت.

به گزارش آی فیلم 2، با به پایان رسیدن سریال «توپ گرد» در روز یک شنبه 23 سنبله (شهریور)،سریال انیمیشنی «خداوند لک لک ها را دوست دارد» از روز دوشنبه 24 سنبله(شهریور) جایگزین آن می شود.

 «خداوند لک‌لک‌ها را دوست دارد» نام یک پویانمایی دو بعدی ساخته مرحوم «هما شکیبی»و «سعیده ذاکری» است که  در سال ۱۳۷۹ ساخته شده است. 

داستان این سریال درباره مهاجرت لک لک ها به یک قریه و ماجراهای پیش آمده میان لک لک ها و باشندگان انجا است. وقایعی که هر کدام در یک قسمت رخ می دهند و داستان مجزایی دارند و برخی از آنها در طول داستان به عنوان بستر اصلی رخدادها تا پایان سریال جریان دارند.

پس از ورود دسته لک لک های مهاجر به قریه و استقبال روستاییان، آنها در بام های خانه های روستاییان سکنی می گزینند اما شیطنت یکی از بچه های روستا که نقش منفی سریال را دارد باعث شروع اتفاقات جدید می شود.

«خداوند لک لک ها را دوست دارد» دلسوزی، همکاری جمعی، همیاری باشندگان قریه در حوادث، تاکید بر سنت ها و روابط بر پایه سنت های حسنه را محور قرار می دهد.

همچنین اهمیت سایر مخلوقات و محیط زیست، مذمت شکار و شکارچی، آموزش حل مشکلات به کودکان و نوجوانان به زبان ساده، نمایش رفتارهای غلط به گونه ای که آموزش پذیری برای مخاطبان نداشته و پندآموز باشد از دیگر موضوعاتی که در این سریال به آن اشاره می شود.

سریال انیمیشنی «خداوند لک لک ها را دوست دارد» دوشنبه 24 سنبله(شهریور) هر روز ساعت 16 به وقت تهران و کابل و 16:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود .

در پیوند با این خبر :

دانلود سریال توپ گرد

نظر شما
ارسال نظر